- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Παραιτήθηκε ο Υπεύθυνος Τύπου και Ενημέρωσης της ΤΕ ΕΟΚ Σάμου Αλέξανδρος Τσιούρας

Την παραίτησή του υπέβαλε το μέλος της ΤΕ ΕΟΚ Σάμου και Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου και Ενημέρωσης Αλέξανδρος Τσιούρας, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και για κάποιους άλλους λόγους που ίσως στο μέλλον ανακοινώσει.
Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης

Υποβολή Παραίτησης
Η σημερινή μέρα είναι κάπως παράξενη για μένα. Έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια στην ΤΕ ΕΟΚ Σάμου και με κύρια αρμοδιότητα την ενημέρωση των αγώνων μπάσκετ και να «βγάλω» το τοπικό μπάσκετ προς τα έξω, στον κόσμο, που μέχρι τότε, το 2008, δεν γνώριζε και πολλά, ήρθε η στιγμή του τέλους. 29 Μαΐου 2017.
Έπειτα από ώριμη σκέψη και μετά από συζητήσεις με δικά μου άτομα (τα παιδιά μου), αποφάσισα να δηλώσω την παραίτησή μου. Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις απαιτούν πολύ χρόνο και μου ήταν αρκετά δύσκολο να εκπληρώνω τις υποχρεώσεις μου απέναντι στο αναγνωστικό κοινό. Επίσης μου στερούσαν πολύτιμο χρόνο ελεύθερο χρόνο που θα μπορούσα να τον εκμεταλλευόμουνα διαφορετικά. Και φυσικά για κάποιους άλλους λόγους που ίσως στο μέλλον μπορεί ν’ ανακοινώσω.
Στα δέκα αυτά χρόνια, προσπάθησα για το καλύτερο, για το καλό του Σαμιακού μπάσκετ και την προβολή του, αν και κάποιοι, όλα αυτά τα χρόνια προσπαθώντας να καλύψουν τα δικά τους λάθη, μου φόρτωναν γεγονότα που ποτέ δεν είχα καμία συμμετοχή.
Λένε ότι όποιος δουλεύει κάνει λάθη. Σίγουρα θα έχω κάνει λάθη. Αλλά ειλικρινά και ταπεινά θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από αυτούς που μπορεί να στεναχώρησα.
Θέλω να ξεχάσω τις άσχημες στιγμές του τοπικού μπάσκετ που περιείχαν ίντριγκες, διαξιφισμούς και ότι άλλο άσχημο.
Παίρνω μαζί μου τις όμορφες στιγμές από την πορεία των ομάδων μας σε Γ΄Εθνική (Ίκαρος και Πολυκράτης), αλλά περισσότερο του Πολυκράτη λόγω ότι έπαιζε στο νησί. Επίσης θα έχω να θυμάμαι τα αμέτρητα ντέρμπι που κρίθηκαν στον πόντο, τα τουρνουά των παμπαίδων, το εργασιακό πρωτάθλημα με συμμετοχή 8 ομάδων με πάνω από 100 αθλητές, το 3x3 στο γήπεδο της παραλίας που κράτησε μια βδομάδα με επίσης πάνω από 100 αθλητές κι ένα σωρό άλλες εκδηλώσεις, τους καλούς προπονητές που πέρασαν από το Σαμιακό μπάσκετ. Έκανα τα πάντα για να βρίσκομαι σε πολλούς αγώνες, σε διάφορα σημεία του νησιού αλλά και τις Ικαρίας, αφήνω πίσω ένα πολύ καλό αρχείο από τους αγώνες (2008 μέχρι και σήμερα) και χιλιάδες φωτογραφίες από διάφορα γεγονότα.
Χαίρομαι που γνώρισα πολύ καλούς παίκτες και διαιτητές, ελπιδοφόρους παίδες και εφήβους (αγόρια και κορίτσια), χαίρομαι που γνώρισα ανθρώπους (παράγοντες) που έδωσαν και δίνουν τα πάντα για την ομάδα τους. Και θα ήθελα να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά σε τρία άτομα με όλο το σεβασμό προς τους υπόλοιπους. Στον μεγάλο πρόεδρο του Ικάρου Παντελή Στέφο, στον εργάτη του μπάσκετ Βαγγέλη Μαούνη και στον προπονητή Βαγγέλη Καρρά, που αν αποβάλλει κάποια λίγα αρνητικά στοιχεία λόγω της παρορμητικότητάς του, τότε το πάθος του για το άθλημα είναι αυτό που τον διακρίνει. Κι έμαθα πολλά από αυτούς. Επίσης την κα Ιωάννα Χλιαουτάκη που με βοήθησε σε πολλές διοργανώσεις που κάναμε.
Λυπάμαι όμως για ορισμένους ανθρώπους που μπροστά σου έλεγαν άλλα και μόλις έφευγες, έλεγαν «άλλα». Δεν πειράζει. Και αυτά είναι μέσα στην καθημερινότητα. Το καλό όμως είναι ότι μέσα από το χώρο του μπάσκετ, απέκτησα πολλούς και καλούς φίλους.
Τελειώνοντας θέλω να κάνω μια παρότρυνση στα νέα παιδιά που αγαπάνε το άθλημα. Πιστέψτε στον εαυτό σας και γίνετε διαιτητές. Αν δεν ασχοληθούν τα νέα παιδιά, ίσως σε δύο τρία χρόνια να υπάρχει πρόβλημα στη διεξαγωγή των πρωταθλημάτων.
Θα παρακολουθώ πάντα το άθλημα, όσο οι υποχρεώσεις μου το επιτρέπουν και θα χειροκροτώ κι εγώ κάθε θετική προσπάθεια που γίνεται.
Με εκτίμηση στα πρόσωπα όλων σας
Αλέξανδρος Τσιούρας
Μέχρι σήμερα, Μέλος ΤΕ ΕΟΚ Σάμου και Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου και Ενημέρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: