- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Σταμάτης Σαπουνάς δεν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές του ΑΨΕΣ Πυθαγόρα

Με την παρούσα ανακοίνωση επιθυμώ να ενημερώσω τα μέλη και τους φίλους του ΑΨΕΣ Πυθαγόρα Κοντακαιίκων ότι αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος για τη θέση του Προέδρου ή του Μέλους του Δ.Σ. στις αρχαιρεσίες του σωματείου που θα διεξαχθούν το Σάββατο 11 Μαΐου 2024.

Ο λόγος της απόφασής μου είναι κάποιες προσβλητικές φράσεις που δέχθηκα εγώ προσωπικά, αλλά και ο γιος μου και αθλητής του σωματείου από μέλος της διοίκησης, οι οποίες με στενοχώρησαν ιδιαίτερα, δείχνοντας αγνωμοσύνη για όλα όσα έχω προσφέρει στο σύλλογο και προσβάλλοντάς με σαν προσωπικότητα και σαν πατέρα.

Ευχαριστώ θερμά όλα τα μέλη των διοικήσεων, με τα οποία εργαστήκαμε με κοινούς στόχους, τους ποδοσφαιριστές και τους προπονητές που συνεργάστηκα μαζί τους και πάντοτε προσπαθούσα να αντιμετωπίσω δίκαια, καθώς και τους φίλους της ομάδας μας. Πιστεύω ότι τα αποτελέσματα είναι ο καλύτερος κριτής του έργου μου.

Τέλος, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τρία άτομα που συνεργαστήκαμε κατά το μεγάλο διάστημα ενασχόλησής μου με την ομάδα του Πυθαγόρα, για την πολύτιμη βοήθεια και τη στάση τους απέναντί μου, δηλαδή την Ειρήνη Βενάκη, γραμματέα της Ε.Π.Σ. Σάμου, τον εκλιπόντα Ιωάννη Γρηγορακάκη και το δικηγόρο Εμμανουήλ Χιώτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: