- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

Η Σαμιώτισσα Πένυ Σκάρου παίρνει μέρος στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ξιφασκίας σε αμαξίδιο

Στη… μάχη για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ξιφασκίας σε αμαξίδιο ρίχνεται η Πένυ Σκάρου. Μπορεί το ευρύ κοινό να τη γνωρίζει εδώ και χρόνια ως ταλαντούχα τραγουδοποιό και ερμηνεύτρια, με πρόσφατη επιτυχία της την πολυσυζητημένη ροκ μπαλάντα «Αλλού», ωστόσο η ίδια έχει κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της και ως αθλήτρια ΑμεΑ.

Από τον ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Η Πένυ, η οποία το 2014 έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου με εγκατάλειψη, γεγονός που είχε ως συνέπεια να χάσει το ένα πόδι της, είναι εδώ και καιρό μέλος της γυναικείας Εθνικής ξιφασκίας και σήμερα ταξιδεύει στο Εγκερ της Ουγγαρίας για να διαγωνιστεί στη διεθνή διοργάνωση του αθλήματος που τόσο αγαπά..

«Ετοιμάζομαι να διαγωνιστώ με τα χρώματα της γαλανόλευκης σημαίας» δήλωσε στην «Espresso» λίγο πριν από την αναχώρησή της, εξηγώντας στη συνέχεια πώς προέκυψε η ενασχόλησή της με την ξιφασκία. «Αποφάσισα να ασχοληθώ λόγω του προπονητή μου Δημήτρη Κάζαγλη και δυο όμορφων αγοριών, του Πάνου Τριανταφύλλου και του Βασίλη Ντούνη, οι οποίοι είναι συναθλητές μου στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Μου άρεσε πολύ από την αρχή, ήταν σαν να έπαιζα σε ταινία με πρίγκιπες και πολεμιστές. Ασχολούμαι ενεργά τα τελευταία 2,5 χρόνια, έχω πάρει ήδη δύο ασημένια μετάλλια και έχω βγει δεύτερη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα» αναφέρει η Πένυ Σκάρου.

«Ο προπονητής μου Δημήτρης Κάζαγλης θεώρησε πως έχω μια ωραία τρέλα και μια δυναμική, και ότι μπορώ να κάνω πράγματα στο άθλημα. Έτσι, θα πάω στο Παγκόσμιο Κύπελλο και, μάλιστα, στην α’ κατηγορία, που είναι πολύ δύσκολη, καθώς μπορούν να συμμετέχουν και κοπέλες με πιο ήπιες αναπηρίες από τη δική μου… Δύσκολη η κατηγορία, πολλές οι αντίπαλοι, μεγάλο και το στοίχημα για μένα. Αλλά έχω πίστη στον εαυτό μου ότι θα πάρω πρόκριση. Θα κάνω το ανθρωπίνως δυνατόν. Στόχος μας είναι μια καλή θέση, γιατί η εν λόγω διοργάνωση μετράει και για τους Παραολυμπιακούς», επισημαίνει η ξιφομάχος. (espressonews.gr)

SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: