- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022

Διαιτησία: Κατόπης ίσως η διαφάνεια και οι ικανότητες να φοβίζουν τελικά

Ευχαριστήριο
Μετά την "αξιοκρατική" απόφαση που με έθεσε εκτός πινάκων διαιτησίας δεν έχω παρά να ευχαριστήσω:
-την οικογένεια μου και κυρίως τη γυναίκα μου που με στήριξε πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια
- όλους τους συναδέλφους διαιτητές με τους οποίους έζησα πολύ έντονες στιγμές στα γήπεδα
- την ΕΠΣ Σάμου που με εμπιστεύτηκε και με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στο νησί
-την ΕΠΣ Αθηνών που μου χάρισε γερές διαιτητικές βάσεις
- όλους τους φίλους - ποδοσφαιριστές του τοπικού πρωταθλήματος για τον αλληλοσεβασμό και τη συνεργασία (δεν ήθελα ποτέ να στενοχωρήσω κανέναν, πιο πολύ εγώ στενοχωριόμουν όταν έκανα λάθη)
-όσους με πίστεψαν από καρδιάς (μέλη ΚΕΔ, παρατηρητές, εκπαιδευτές)
...Αποχωρώ πολύ νωρίς από τον χώρο της διαιτησίας χωρίς να μάθω το "γιατί"
Ίσως η διαφάνεια και οι ικανότητες να φοβίζουν τελικά...

Panagiotis Symeonidis Stavros Sipkas ευχαριστώ για όλα ..

SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: