- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Παρελθόν από τον πάγκο του Φοίνικα Μυτιληνιών ο Σταματάκης

Παρελθόν αποτελεί από την τεχνική ηγεσία του Φοίνικα Μυτιληνιών ο Στέλλιος Σταματάκης , ο οποίος μετά από πέντε χρόνια αποχωρεί από τον σύλλογο, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος από μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook

Αναλυτικά η ανακοίνωση
Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν και ο κύκλος κλείνει.
Ότι ζήσαμε όμως μαζί αυτά τα 5 χρόνια, δεν θα σβήσει ποτέ.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές μου που συνεργάστηκα μαζί τους αυτά τα 5 χρόνια και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα τις συζητάμε για πάντα.

Επίσης ευχαριστώ όλα τα μέλη της διοίκησης και ιδιαίτερα την πρόεδρο Βούλα Βουρλιώτη ,τον ακούραστο στρατιώτη της ομάδας κ. Γιάννη Καραμηνά και τον Γενικό αρχηγό της καρδιάς μου Κρις Χατζηανδρέου που ήταν δίπλα μου αυτά τα χρόνια και έκαναν τεράστια προσπάθεια ώστε να λειτουργεί ο σύλλογος του χωριού όσο καλύτερα γίνεται και να αθλούνται τα παιδιά μας σε ένα υγιές περιβάλλον.
Επίσης ευχαριστώ την συνεργάτη μου προπονήτρια Φιλιώ Κυριαζή για την άψογη συνεργασία μας.
ΦΟΙΝΙΚΑΡΑ ΜΟΥ❤

SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: