- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

Συνέντευξη με τον παίκτη του Κέρκη, Σπύρο Μπαρμπούνη

Τις εντυπώσεις κλέβει με τα κατορθώματά του σε κάθε αγώνα ο αρχηγός του Α.Σ. Κέρκη Μαραθοκάμπου Σάμου, Σπύρος Μπαρμπούνης. Ο 22χρονος παίκτης πετυχαίνει σερί πόντων για την ομάδα του και επιδοκιμάζεται από τους θεατές. Ο Σπύρος Μπαρμπούνης μιλάει στο SamosSport.gr για την πορεία του στο χώρο του βόλεϊ, την μεταγραφή του στην σαμιώτικη ομάδα και αν θα παραμείνει σε αυτή την επόμενη χρονιά
.

Πότε άρχισες να παίζεις βόλεϊ και πώς επέλεξες το άθλημα αυτό;
«Η αλήθεια είναι ότι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου βρίσκομαι σε ένα γήπεδο βόλεϊ καθώς η οικογένεια μου ασχολείται με το άθλημα. Οπότε περνούσα πολλές ώρες εκεί. Γύρω στα 12-13 αποφάσισα να ασχοληθώ με το άθλημα και να ακολουθήσω αυτή την πορεία.»

Εκτός από το βόλεϊ ο Σπύρος τι άλλο κάνεις στη ζωή του;

«Εκτός από το βόλεϊ ασχολούμαι με την οικογενειακή επιχείρηση και σπουδάζω στα ΤΕΦΑΑ της Αθήνας.»

Θα μοιραστείς μαζί μας μία αξέχαστη ανάμνηση σου από έναν αγώνα σου;

«Μια αξέχαστη ανάμνηση για εμένα είναι όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα στην ομάδα της Κυζίκου Νέας Περάμου όπου και ξεκίνησα και ενώ ήμουν 13 χρόνων είχα ενταχθεί στην ανδρική ομάδα και ο προπονητής με έβαλε να παίξω σε ένα παιχνίδι εναντίον του Παναθηναϊκού. Ήμουν πολύ μικρός και αυτή η στιγμή θα μου μείνει αξέχαστη.»

Αγωνίστηκες σε δύο από τις μεγαλύτερες αθλητικές ομάδες της χώρας. Συγκεκριμένα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό τις περιόδους 2014-2017 και 2019-2021 αντίστοιχα. Πώς είναι η εμπειρία αυτή;

«Η εμπειρία του να παίζεις σε δυο από τις μεγαλύτερες ομάδες τις χώρας είναι πραγματικά πολύ μεγάλη. Βιώνεις καταστάσεις και συναισθήματα που δεν μπορείς να βιώσεις σε άλλες ομάδες. Πόσο μάλλον όταν αντιμετωπίζεις την αντίπαλη ομάδα σε ένα ντέρμπι αιωνίων. Το κλίμα που επικρατεί είναι πραγματικά απίστευτο και αν δεν το ζήσει κάποιος δεν μπορεί να το καταλάβει.»

Μεταγραφή στον Κέρκη. Πως παίρνεις την απόφαση να φύγεις από τον Παναθηναϊκό για να αγωνιστείς στην ομάδα ενός νησιού;

«Η απόφαση μου να αποχωρίσω από τον Παναθηναϊκό και να αγωνιστώ στο νησί ήταν κυρίως το κίνητρο να ανεβάσουμε την ομάδα στην Volley League αλλά και να πάρω κάποιες παραπάνω αγωνιστικές εμπειρίες.»

Είσαι αρχηγός της ομάδας του Κέρκη. Ο ρόλος αυτός σε φορτώνει με ευθύνες ή απλά είναι τίτλος που σε τιμά ως παίκτη;

«Ο ρόλος του αρχηγού μόνο τιμητικός μπορεί να είναι καθώς υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε εμένα και τις δυνατότητες μου και μου έδωσαν αυτό το αξίωμα. Προσπαθώ κάθε μέρα να παλεύω για την ομάδα και να δίνω το καλό παράδειγμα σε όλους μου τους συμπαίχτες.»

Ο Κέρκης θα μετακομίσει στο νησί την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Τι πιστεύεις για την απόφαση; Αν συμφωνούσατε στα οικονομικά με την ομάδα θα την ακολουθούσες;

«Θεωρώ πως το σωστό είναι ο Κέρκης να μετακομίσει στο νησί καθώς θα είναι περιτριγυρισμένος από ανθρώπους που νοιάζονται και θα παλεύουν καθημερινά για το καλύτερο της ομάδας. Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω τι θα γίνει στην πιθανή μετακόμιση στο νησί καθώς έχω υποχρεώσεις στην Αθήνα. Οπότε θα συζητήσουμε όταν έρθει η στιγμή.»

Αγωνιζόμενος με τον Κέρκη ποιον αγώνα ευχαριστήθηκες περισσότερο;

«Όλους τους αγώνες τους ευχαριστιέμαι αλλά ίσως να ευχαριστήθηκα περισσότερο τον πρώτο αγώνα με την Καλαμάτα στην έδρα μας γιατί ήταν ένας αγώνας διαφήμιση για το βόλεϊ και ήταν η πρώτη φορά που αποδείξαμε ότι είμαστε μια ομάδα που αξίζει να θέτει ψηλούς στόχους.»

Ποιοι είναι οι στόχοι τόσο της ομάδας του Κέρκη για την υπόλοιπη σεζόν όσο και οι προσωπικοί σου;

«Οι προσωπικοί στόχοι της ομάδας συμβαδίζουν με τους δικούς μου στόχους. Ο στόχος είναι ένας και είναι η άνοδος στην Volley League.»

Ελευθερία Γερολύμου

Φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια: