- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Γυναικείο ποδόσφαιρο: Στις Νέες Ατρομήτου 2018 η Αληθινή Κουτσού

Μεγάλη μεταγραφική επιτυχία για τις Νέες Ατρομήτου , οι οποίες απέκτησαν την 20χρονη δεξί – χαφ Αληθινή Κουτσού από τον Διαγόρα Ραχών Ικαρίας η οποία και θα ενισχύσει σημαντικά την ομάδα του Περιστερίου στη συνέχεια του Πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής.
Η Αληθινή Κουτσού στις πρώτες της δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, τόνισε:
“Είμαι πολύ χαρούμενη και σίγουρη για την απόφαση που πήρα να έρθω στην καλύτερη ομάδα της Β’ Εθνικής που την καινούργια σεζόν θα βρίσκεται στα σαλόνια της Α’ Κατηγορίας Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους στο σύλλογο για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και θα προσπαθήσω με την απόδοσή μου να τους δικαιώσω Ιδιαιτέρως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ. Στέλλα Μουζάκη που στάθηκε δίπλα μου σαν μητέρα μου.

Κλείνοντας, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους στον Διαγόρα Ραχών τον Πρόεδρο, την Διοίκηση, τον Κόουτς και τις παίκτριες που με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και να τους ευχηθώ τα καλυτέρα στη συνέχεια του Πρωταθλήματος.
SamosSport.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: