- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Συνέντευξη με την Σαμιώτισσα Μαρκέλλα Παπαγεωργίου, αθλήτρια της ομάδας βόλεϊ Α.Σ.Π. Θέτις Βούλας

Αρχικά θα ήθελα να μου μιλήσεις για την πορεία σου στο άθλημα του βόλεϊ. Πότε ξεκίνησες, σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί;

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το βόλεϊ γύρω στα 8 μου στον Ερμή Σάμου, στα 11 πήγα σε μια ομάδα της Θεσσαλονίκης, λόγω της δουλειάς των γονιών μου. Επιστρέφοντας στη Σάμο συνέχισα πρώτα στον Αρίσταρχο και μετά στον Πολυκράτη. Ακολούθως για δύο χρονιές αγωνίστηκα στην Ανόρθωση Κύπρου (Α1), μετά στον Πανιώνιο (pre League), στην Άρτεμις Κορυδαλλού (pre League) ,στον Ηλυσιακό (Α1) και την φετινή σεζόν στην Θέτιδα Βούλας (Volley League).


Σου έλειψε το βόλεϊ με την διακοπή λόγω κορωνοϊού;

Κατά την διάρκεια της καραντίνας όλοι βγήκαμε εκτός προγράμματος, οπότε αναμενόμενο από την στιγμή που το βόλεϊ λαμβάνει σε καθημερινή βάση πολλές ώρες της ημέρας μου να μου λείψει, όπως και γενικότερα η έννοια του αθλητισμού, είναι δύσκολο να σε αναγκάζουν να μείνεις σπίτι, ενώ η έως τότε η καθημερινότητά σου ήταν σχολή και προπονήσεις.


Πώς νιώθεις που είσαι συμπαίκτρια με μια άλλη Σαμιώτισσα την Μαραθοκαμπίτου ;

Το να είμαι συμπαίκτρια με την Σοφία Μαραθοκαμπίτου, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο είμαστε φίλες και πολύ δεμένες εδώ και πολλά χρόνια, από τα πρώτα χρόνια του δημοτικού συγκεκριμένα, οπότε και είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη που είμαστε ξανά συμπαίκτριες (είχαμε να αγωνιστούμε μαζί από τον Αρίσταρχο Σάμου). Της εύχομαι καλή επιτυχία!


Μπορείς να μου αναφέρεις κάποιες σημαντικές στιγμές σου από αγώνες που σε έκαναν να τους θυμάσαι ακόμα και σήμερα;

Κάθε χρονιά στο βόλεϊ έχει αξιομνημόνευτες στιγμές άλλες από επιτυχίες της εκάστοτε χρονιάς ,άλλες από αστείες στιγμές στο γήπεδο, οπότε δύσκολο να σας πω μόνο λίγες κάποιες τέτοιες είναι από τις νίκες στα αναπτυξιακά του Πολυκράτη με τον κύριο Νικολαΐδη, νίκες με την ανόρθωση στην Κύπρο, το παιχνίδι με τον Αίαντα που κερδίσαμε με ανατροπή πέρυσι με τον Ηλυσιακό.



Πως είναι η καθημερινότητα μιας αθλήτριας ;

Η καθημερινότητα μου πριν τον κορωνοϊό ήταν σχολή το πρωί και πρωινές προπονήσεις οποίες μέρες είχαμε και το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος στην προπόνηση. Αν σκεφτούμε ότι αφιερώνουμε στο γήπεδο και στην διαδρομή πήγαινε-έλα τουλάχιστον 4 ώρες.

Στον ελεύθερο σου χρόνο τι σου αρέσει να κάνεις;

Στον ελεύθερο χρόνο μου καταρχάς ξεκούραση αλλά γενικά ότι και οι περισσότεροι, βόλτες με φίλους είτε για καφέ είτε για ταινία είτε για ποτό.

Ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους νέους μέσα από το SamosSport.gr;

Το μήνυμα που θα ήθελα να στείλω είναι: ότι ο αθλητισμός είναι απαιτητικός πολλές φορές, αλλά είναι υγεία σε όλες τις φάσεις της ζωής μας είναι ωφέλιμος και χωρίς να το καταλαβαίνουμε, αποτελεί "ασπίδα" του εαυτού μας και του χαρακτήρα μας και πρέπει να του αφιερώνουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε.


Κλείνοντας ποιους θα ήθελες να ευχαριστήσεις ;

Θα ήθελα καταρχάς να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στήριζαν σε όλες μου τις προσπάθειες, μετά τον κύριο Δημήτρη Νικολαΐδη προπονητή του Πολυκράτη που με βοήθησε πολύ στα πρώτα βήματα στον χώρο του βόλεϊ, όπως επίσης και όλους τους προπονητές που έχω συνεργαστεί γιατί από όλους αποκόμισα και κάτι απαραίτητο για την συνέχεια.

(Νίκος Οικονόμου SamosSport.gr )

Δεν υπάρχουν σχόλια: