- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Βάσω Φράγκου: «Σαφώς υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ Σάμου και Αθήνας στον τομέα του βόλεϊ»

Πολλές κοπέλες, οι οποίες κατάγονται από το νησί μας, εξελίσσονται σε σπουδαίες αθλήτριες πανελληνίως. Αθλητικό παράδειγμα αποτελεί η Βάσω Φράγκου που αγωνίζεται με την ομάδα πετοσφαίρισης (βόλεϊ) της Αγίας Παρασκευής στην Α2 Εθνική κατηγορία. Η νεαρή παίκτρια μιλάει αποκλειστικά στην ιστοσελίδας μας για την εμπειρία της από τα πρώτα βήματα της στο χώρο του αθλητισμού. 

Σε ποια ηλικία είχες την πρώτη επαφή σου με το βόλεϊ; 

«Ξεκίνησα το βόλεϊ πριν από 11 χρόνια, στην ηλικία των 7 χρόνων στις ακαδημίες της Αναγέννησης Σάμου.»

Ήταν εύκολη η προσαρμογή σου στη νέα ομάδα; 

«Η προσαρμογή μου στην νέα μου ομάδα ήταν αρκετά εύκολη. Το κλίμα ήταν άριστο, η ομάδα πολύ οργανωμένη και όλα τα κορίτσια πολύ φιλικά. Με βοήθησε το γεγονός ότι έχω συνυπάρξει και συνεργαστεί με προπονητές και αθλήτριες εκτός Σάμου αρκετές φορές. Επομένως, πλέον, δεν δυσκολεύομαι σε θέματα προσαρμογής.»

Τι διαφορές εντοπίζεις μεταξύ των ομάδων της Σάμου και της Αθήνας; 

«Σαφώς υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ Σάμου και Αθήνας στον τομέα του βόλεϊ. Η Αθήνα είναι μια μεγάλη πόλη με πάρα πολλές ομάδες και είναι λογικό να είναι πιο καλό το επίπεδο, ειδικά, όταν αναφερόμαστε σε πιο υψηλές κατηγορίες. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος, κάθε αθλήτρια έχει περισσότερες ευκαιρίες να αναδειχθεί και να αγωνισθεί σε όποια κατηγορία επιθυμεί ανάλογα με τις ικανότητες της. Στην Σάμο δεν υπάρχουν οι επιλογές της Αθήνας. Οι ομάδες είναι λίγες και αγωνίζονται σε τοπικό επίπεδο. Δυο χρονιές μόνο είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Αναγέννηση της Σάμου σε Α2 Εθνική κατηγορία, κάτι τότε πρωτάκουστο για το γυναικείο βόλεϊ του νησιού.»

Τι σου έχει προσφέρει η πολυετή ενασχόληση σου με το βόλεϊ;

«Η ενασχόληση μου με το βόλεϊ μόνο καλά μου έχει προσφέρει, όπως είπα και παραπάνω. Θεωρώ ότι αν δεν είχα ασχοληθεί τόσα χρόνια με τον αθλητισμό δεν θα ήμουν η ίδια. Πέρα από το κομμάτι της σωματικής υγείας, με βοήθησε στην διαμόρφωση του χαρακτήρα μου και μου πρόσφερε κάποια στοιχεία πολύ σημαντικά, όπως είναι η υπομονή και επιμονή σε ό, τι στόχο θέτω εκτός και εντός γηπέδων».

Έχεις να μοιραστείς κάποια στιγμή από την πορεία σου στο βόλεϊ η οποία σε έχει στιγματίσει θετικά ή αρνητικά;

«Όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίστηκα στην ομάδα της Αναγέννησης είχα την ευκαιρία να ζήσω πολλές επιτυχίες που θα μου μείνουν αξέχαστες. Κατακτήσεις πολλών πρωταθλημάτων, συμμετοχές και νίκες σε πανελλήνια πρωταθλήματα, πολλές στιγμές, που δεν μπορώ να ξεχωρίσω!»

Τι συμβουλή θα έδινες σε ένα νέο παιδί να ασχοληθεί με τον αθλητισμό και, ιδιαίτερα, το βόλεϊ; 

«Η συμβουλή μου προς όλα τα νέα παιδιά είναι να ασχοληθούν με τον αθλητισμό και όχι απαραίτητα με το βόλεϊ, αλλά με ό,τι τους κινεί το ενδιαφέρον πιο πολύ. Η ασχολία με τον αθλητισμό και, συγκεκριμένα, με τα ομαδικά αθλήματα δεν σου προσφέρουν μόνο σωματική υγεία, σε κάνουν και καλύτερο άνθρωπο. Μαθαίνεις από μικρή ηλικία να συνεργάζεσαι, να λειτουργείς συλλογικά, να σέβεσαι, να έχεις υπομονή και πολλά άλλα. Γενικότερα σε ωριμάζει ψυχικά, ειδικά όταν ξεκινάς από μικρή ηλικία και αυτό είναι κάτι που το έχω διαπιστώσει στον εαυτό μου όλα αυτά τα χρόνια.»

*Ευχαριστούμε πολύ την Βάσω Φράγκου για την εμπιστοσύνη!

Ελευθερία-Ραφαέλλα Γερολύμου

Φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ


Δεν υπάρχουν σχόλια: