- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

Ευχαριστήριο αντιδημάρχου Κ. Βογιατζή

Με την ευκαιρία ανάληψης των νέων μου καθηκόντων ως Αντιδήμαρχος στον τομέα Αθλητικών Δραστηριοτήτων και Εγκαταστάσεων και σε θέματα παρακολούθησης, λειτουργίας και μέριμνας υπηρεσιών και δράσεων στα διοικητικά όρια της Δημοτικής Ενότητα Βαθέος, θέλω να ευχαριστήσω θερμά, το Δήμαρχο κ. Γεώργιο Στάντζο, τόσο για την ευκαιρία που μου έδωσε να εργαστώ προς όφελος των δημοτών και του τόπου, όσο και για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπο μου, εντάσσοντάς με στο περιβάλλον των στενών συνεργατών του.

Δεσμεύομαι με την υπόσχεση να εργαστώ σκληρά στα πλαίσια της γενικότερης δημοτικής προσπάθειας, ακολουθώντας το δρόμο των καλών πρακτικών του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής για ένα υγιές περιβάλλον με διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας.

Σας ευχαριστώ όλους και συνεχίζω, να διεκδικώ για τον τόπο μου και τον αθλητισμό. Είμαι βαθιά πεπεισμένος ότι όλοι μαζί θα δώσουμε περισσότερο οξυγόνο στον αθλητισμό και στους πρωταγωνιστές του, κόντρα σε πιέσεις και δυσκολίες.

Κωνσταντίνος Βογιατζής
Αντιδήμαρχος Ανατολικής Σάμου

SamosSport.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: