- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Taekwondo: Συνέντευξη με τον αθλητή Δημήτρη Ζουλιανίτη

1. Θα ήθελα ξεκινώντας αυτή την συνέντευξη να μου πεις κάποια πράγματα για σένα
Είμαι ο Δημήτρης Ζουλιανίτης μαθητής της Α΄ Γυμνασίου. Έχω σαν χόμπι την ρομποτική, το σκάκι, τους παραδοσιακούς χορούς και το TAE KWON DO.
Έχω βραβευτεί στην Ε΄ δημοτικού στο μαθηματικό διαγωνισμό Παιχνίδι κ΄ Μαθηματικά. Είμαι κάτοχος μισής μαύρης ζώνης στο άθλημα που αγαπώ στο TAE KWON DO.
Από το 2012 που ξεκίνησα σε ηλικία 5 ετών η αρχή του δασκάλου μου είναι να αποκτούμε από μικρή ηλικία εμπειρία σε αγώνες στους οποίους αποκομίζεις αυτοπεποίθηση, ωριμότητα και αυτοσυγκέντρωση.
Έτσι λοιπόν και εγώ από το 2012 έπαιρνα μέρος σε διασυλλογικούς, πανελλήνιους αγώνες και κύπελλα Ελλάδος.
Αν και στην αρχή ήταν πολύ δύσκολοι οι αγώνες, στην πορεία όμως οι ήττες μου και οι διακρίσεις που είχα με έκαναν να πεισμώσω ώστε με υπομονή και επιμονή να καταφέρω τα τελευταία χρόνια να συγκεντρώσω την απαιτούμενη βαθμολογία στην κατηγορία των (-61 κιλών) ώστε να καταφέρω να μπω στην Εθνική Ν. Ελλάδος.

2. Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το Taekwondo;
Ξεκίνησα ως παιδική περιέργεια για να εξερευνήσω το άθλημα του TAE KWON DO και είχε σαν αποτέλεσμα να είναι η καθημερινότητα μου.

3.Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζεις μαθήματα και προπόνηση;
Δεν είναι πάντα εύκολο, υπάρχει περίοδος που είναι δύσκολη γιατί συμπίπτουν διαγωνίσματα με αρκετές ώρες προπονήσεις. Αυτό όμως δεν είναι συνέχεια υπάρχουν και στιγμές που είναι πιο χαλαρές.

4.Τι θυσίασες για τον αθλητισμό;
Υπάρχουν φορές που χρειάζεται να θυσιάσεις στιγμές με φίλους, διασκέδαση και γενικά προσωπικές στιγμές, αλλά πάντα άξιζε τον κόπο.

5. Συμμετείχες με την Εθνική Ελλάδος σε αγώνες στην Βουλγαρία ποια τα συναισθήματα σου;
Ένιωσα περηφάνια γιατί αγωνίστηκα με τα χρώματα της Ελλάδας, δέος γιατί ήταν κάτι τόσο μεγάλο που το έζησα σε μικρή ηλικία και ενθουσιασμό γιατί ήταν εξαιρετική εμπειρία.

6.Η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή που είχες μέχρι τώρα;
Η καλύτερη στιγμή ήταν όταν για πρώτη φορά ακούστηκε το όνομά μου που με καλούσαν να αγωνιστώ με τα χρώματα της Ελλάδος στους διεθνείς αγώνες στην Βουλγαρία. Χειρότερη στιγμή μέχρι τώρα δεν έχω. Η πορεία μου εξελίσσεται ομαλά και δεν έχω κάτι αρνητικό να σας πω.

7.Πιστεύεις η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στον αθλητή ;
Βέβαια και παίζει μεγάλο ρόλο γιατί είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την επίδοση του αθλητή.


8.Ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Στόχος μου είναι να καλλιεργήσω με καθημερινή προπόνηση, με επιμονή και με συνεχή προσπάθεια την επιτυχία, ώστε να είμαι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσω και την όποια ήττα έρθει στην ζωή μου, γιατί το TAE KWON DO είναι στάση ζωής, που είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας.

9.Θα συνιστούσες στους συνομήλικους σου να ασχοληθούν με το Taekwondo και γιατί;
Καλό θα ήταν οι γονείς να βάλουν τα παιδιά τους από μικρή ηλικία στον αθλητισμό ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν χαρακτήρα αφομοιώνοντας τους κανόνες και τις αρετές ειδικά στο TAE KWON DO που είναι αυστηροί.

10.Ποιους θέλεις να ευχαριστήσεις ;
Ευχαριστώ τον δάσκαλό μου Βακάκη Κωνσταντίνο που είναι δίπλα μου σε όλα. Το Σύλλογο μας ΑΝΤΑΙΟΣ ΣΑΜΟΥ γιατί έχει σαν στόχο την ασφάλειά μας.
Την οικογένεια μου που είναι σε κάθε βήμα δίπλα μου. Τους συναθλητές μου που με βοήθησαν στις προπονήσεις μου.
Ευχαριστώ πολύ εσάς που μου δώσατε την ευκαιρία να σας μιλήσω για το άθλημα που αγαπώ.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το χορηγό μας για τις μετακινήσεις μας την Εταιρεία Blue-star - Hellenic seaways.

(Νίκος Οικονόμου SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: