- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Κυπρ. Παπακωνσταντίνου, μέχρι τη Δευτέρα 12 /11 θα καταθέσω την παραίτηση μου στην ΕΠΣ Σάμου

Κύριοι κατόπιν ωρίμου σκέψεως και επανεξετάσεις των δυσμενών σχολίων μου σε σελίδα κοιν. δικτύωσης, θα ήθελα με ειλικρίνεια να ανακαλέσω οποιαδήποτε από τα σχόλια αυτά, κατανοώντας πως δεν αρμόζουν να λέγονται από μέλος του ΔΣ της ΕΠΣ ΣΆΜΟΥ και κατά την γνώμη μου και από κανέναν αξιωματούχο του χώρου του ποδοσφαίρου.
Επίσης θέλοντας να μην υπάρχει περαιτέρω αμφισβήτηση ή αρνητικό κλίμα για μέλος της ΕΠΣ ΣΆΜΟΥ και θέλοντας να δείξω πώς κατανόησα την λάθος γραπτή συμπεριφορά μου ανακοινώνω πως έως την Δευτέρα 12 /11 θα καταθέσω την παραίτηση μου στα γραφεία της ΕΠΣ ΣΆΜΟΥ έτσι ώστε να υπάρχει πλήρη επίλυση του προβλήματος.
Κυπριανός  Παπακωνσταντίνου μέλος του ΔΣ της ΕΠΣ Σάμου 

SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: