- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Κρέμασε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια o Βελονάκης

Το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας ανακοίνωσε ο Γεώργιος Βελονάκης
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Θα ήθελα από τα βαθύ της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τον ΑΨΕΣ Πυθαγόρα Κοντακαιίκων που μου έδωσε την δυνατότητα να κάνω το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα δηλαδή να παίξω ποδόσφαιρο. Μέσα στο σύλλογο γνώρισα συμπαίκτες και παράγοντες που μου στάθηκαν στις δύσκολες στιγμές και πανηγύριζαν στις χαρές μου, αυτό για μένα είναι "οικογένεια". Δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα γιατί φοβάμαι μην ξεχάσω κάποιον.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που συνεργάστηκα αυτά τα 16 χρόνια (Από το Μπάμπη Σαλαμαλέκη έως τον Ηλία Αναγνώστου) που βοήθησαν να βελτιωθώ σαν παίχτης (όσο γινόταν...) αλλά κυρίως ως άνθρωπο. Όπως καταλαβαίνετε από τα παραπάνω ήρθε η ώρα να αποσυρθώ, αγωνιστικά, από τον Πυθαγόρα και να "κρεμάσω" τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια. Θα ήταν παράλειψη μου να μην αναφερθώ και στις αντίπαλες ομάδες που είχα τη τιμή να αγωνιστώ ως αντίπαλος τους κάνοντας έτσι μόνο φίλους σε Σάμο, Ικαρία, Φούρνους και στα υπόλοιπα μέρη που ταξίδεψα με την ομάδα της Καρδιάς μου.

Κλείνοντας έχω να πω τρία πράγματα: Προσωπικά 1. Νιώθω τεράστια τιμή, συγκίνηση και ευγνωμοσύνη που μου δόθηκε η δυνατότητα από συμπαίκτες και διοίκηση να σηκώσω τίτλο ως αρχηγός με τον γιο μου.

2. Στενοχώρια που δεν πανηγύρισα όλους τους τίτλους μαζί με τον Κώστα τον Γιάννη και τον Άγγελο αλλά σίγουρα θα είναι περήφανοι για την ομάδα τους από κει ψηλά. Και 3.

Του Πυθαγόρα τα φτερά
αν είναι και σπασμένα.
Πάντα πετάνε στα ψηλά
Γιατί είναι μαθημένα.

Με εκτίμηση,
Βελονάκης Κ. Γεώργιος
Εκ Κρήτης προερχόμενος "Κοντακιώτης"

SamosSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: