- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Δηλώσεις Νίκου Βακάλη στο SamosSport.gr

Ο αναπληρωτής Πρόεδρος της ΕΠΟ δήλωσε στο SamosSport.gr , θα δώσω και την ψυχή μου για την βελτίωση του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Με αφορμή την εκλογή μου στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας και αναλαμβάνοντας τα καθήκοντα του αναπληρωτή Προέδρου αυτής, νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με συνεχάρησαν ,συμπατριώτες φίλους , γνωστούς και αγνώστους, να ευχαριστήσω τα σωματεία των νησιών μας, παράγοντες προπονητές , ποδοσφαιριστές , φιλάθλους , διαιτητές , τοπικά Μ.Μ.Ε και ιδιαίτερα τους συνεργάτες μου στην ΕΠΣ Σάμου. Η επιτυχία αυτή θεωρώ ότι είναι και επιτυχία όλων όσων προανέφερα , είναι επιτυχία του ποδοσφαίρου των νησιών μας και όλων που ασχολούνται με αυτό , που σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών, παραμένουν παρόντες, ενεργοί και μάχιμοι.

Παράλληλη της επιτυχίας αυτής είναι και η αύξηση των υποχρεώσεων μου. Δεν νιώθω και δεν είμαι πολιτικάντης για να δώσω υποσχέσεις. Το μόνο που μπορώ να διαβεβαιώσω , είναι ότι θα προσπαθήσω και θα δώσω και την ψυχή μου για την βελτίωση του Ελληνικού Ποδοσφαίρου και ειδικότερα του Ερασιτεχνικού άλλα και να προσφέρω στον τόπο μου με όποιον τρόπο και με οτιδήποτε μπορώ.
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: