- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Γιάννης Γρηγορακάκης: Προς κάθε Ενιστάμενο Ψιθυριστή

Επειδή από χθες,που αναρτήθηκε μία παρέμβασή μου, γίνομαι αποδέκτης κάποιων μηνυμά των, όχι κατευθείαν από τους θιγόμενους αλλά μέσω τρίτων, ξεκαθαρίζω ότι:

*Είναι αναφαίρετο συνταγματικό δικαίωμα του κάθε πολίτη να εκφράζεται προφορικά ή γραπτώς(Σύνταγμα,άρθρα 5,5 α,9 α,10 και 14).

*Όποιος έχει κάτι να πει δεν έχει παρά να εμφανιστεί κι ευθαρσώς την παρέμβαση να σχολιάσει, κρίνοντας, επικρίνοντας και διαψεύδοντάς την. Αν δε θεωρεί πως η προσωπικότητά του θίγεται, υπάρχει και η δικαιοσύνη.


*Οι ψίθυροι και οι αόριστες λεκτικές απειλές, που κυκλοφορούν κι εκτοξεύονται στην αφάνεια, ούτε με πτοούν μήτε τη γνώμη και τις απόψεις μου πρόκειται να αλλάξουν.

*Η παρέμβαση δεν εκφράζει την επίσημη θέση του Σωματείου και στο κείμενό της καθαρά διευκρινίζεται. Η αναφορά στη σωματειακή μου ιδιότητα έγινε, για να μην πει κάποιος ότι το κρύβω.

Ορισμένοι έχουν δυστυχώς μάθει να ταμπουρώνονται μέσα σε μία συντεχνιακή συλλογικότητα, να αποκτούν εξουσία, να αυθαιρετούν και λόγο να μη δίνουν και όταν κάποιος τις πράξεις τους κρίνει, εξεγείρονται και το δικαίωμά τους στην άκριτη από τους έξω-αυθαιρεσία με νύχια και με δόντια υπερασπίζονται. Ε,όχι! Αυτό εγώ προσωπικά δεν το ανέχομαι και σε ανάλογες περιπτώσεις,κατά τον ίδιο τρόπο θα πράξω. Γιατί απλά το δικαίωμά μου και την υποχρέωσή μου ως πολίτης αποτελεί. Τελεία και παύλα!

Γιάννης Γρηγορακάκης
Κριτής & Κρινόμενος
(και παρεπιπτόντως)
Γεν.Γραμματέας της ΑΕ Καρλόβασι

Δεν υπάρχουν σχόλια: