- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Μάικο Μπρέγκνα από την Α.Ε Καρλοβάσου στον Άρη Θεσσαλονίκης

Ο 16χρονος ποδοσφαιριστής της Α.Ε Καρλοβάσου Μάικο Μπρέγκνα δοκιμάστηκε και εντάχτηκε στο δυναμικό του Άρη Θεσσαλονίκης κ 17
Αποκλειστικές δηλώσεις Μπρέγκνα ατό SamosSport
Αισθάνομαι πως όλοι οι κόποι ανταπέδωσαν καρπούς και μαζί με την σκληρή δουλειά που κάναμε στην ΑΕΚ Καρλοβάσου ανέβηκα το πρώτο σκαλί του στόχου μου .

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στηρίζει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς να πετύχω τον στόχο μου και να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!!
Τον Ανδρέα Κατσιάνη που μου έμαθε τα μυστικά του ποδοσφαίρου και τους ανθρώπους του Άρη που με εμπιστεύτηκαν και με ενέταξαν στο δυναμικό τους .
Το SamosSport του εύχεται καλή επιτυχία
(Νικ. Οικονόμου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: