- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Βόλεϊ: Η Βαλιδάκη στην Αναγέννηση Σάμου (αποκλειστικές δηλώσεις)

Η Μαρία Βαλιδάκη είναι η τέταρτη μεταγραφή της Αναγέννησης , για ένα χρόνο με υποσχετική από την ομάδα του Πολυκράτη. Γεννήθηκε στις 05/09/1999 έχει ύψος 1,72 και από το 2009 μέχρι σήμερα αγωνίζονταν στον Πολυκράτη , παίζει στα άκρα στη θέση 4 .

Αποκλειστικές δηλώσεις της Βαλιδάκη στο SamosSport

Χαίρομαι που φέτος θα αγωνιστώ στην ομάδα της Αναγέννησης που βρίσκεται στην Α2 εθνική κατηγορία και είναι μεγάλη μου τιμή.
Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, όπως δίνω πάντα ,για να πετύχει η νέα μου ομάδα τους στόχους της .
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω πολύ τους προπονητές μου για όλα όσα μου έμαθαν και για όλες τις στιγμές καλές και κακές που ήταν δίπλα μου, το Δ.Σ του Πολυκράτη , τους γονείς μου και όλους όσους πίστεψαν σε έμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: