- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Η Ελλάδα σε κρίση
Άρθρο του Ποδοσφαιριστή του Πυθαγόρα Γεώργιου Βελονάκη
Ο χειμώνας που πέρασε ίσως να ήταν από τους χειρότερους της ζωής μου, είχα πάψει να ονειρεύομαι, να έχω θέληση για δημιουργία και να παλέψω να υλοποιήσω τα όνειρα μου. Αναρωτιόμουνα γιατί σπούδασα; γιατί ξόδεψαν τόσα χρήματα για μένα οι γονείς μου; Αλλά πόσοι δεν ήταν σε χειρότερη κατάσταση από μένα; πόσοι δεν ήταν αυτοί που τελικά αυτοκτόνησαν; (Από την αρχή της οικονομικής κρίσης έχουμε 2500 αυτοκτονίες δηλαδή περισσότερους θανάτους από ότι είχαμε στο Αλβανικό μέτωπο...) Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Ο  ΕΠΙΛΟΓΟΣ  ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ  ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ
Εν κατακλείδι για όλα αυτά τα παραπάνω έχουμε 400.000.000.000 λόγους να αντισταθούμε και να παλέψουμε και αν χάσουμε θα πούμε στα παιδιά μας πως προσπαθήσαμε. Επίσης να πω ότι δεν χρωστάμε σε κανένα αλλά χρωστάνε σε μας χρωστάνε, εκτός από λεφτά, τον πολιτισμό το παρελθόν και το παρόν τους ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΕΧΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΩΝ και συγνώμη αν σας στεναχωρήσω αλλά έχω και ΜΕΛΛΟΝ γι' αυτό αφήστε με να ζήσω στο τόπο μου σαν άνθρωπος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: