- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Γκάφα μου και το ομολογώ!

Ελόγου μου ο Ίων Θάρσυνος, πάνω στη φούρια μου έναν ποδοσφαιρικό Καζαμία να παρουσιάσω , ανενημέρωτος δείχτηκα και την πάτησα! Αγνοούσα ο δόλιος πως η Διοίκηση του ΑΟ Πολυκράτη πρόσφατα άλλαξε και με τα του ΣΥΡΙΖΑ αναίτια το Σωματείο έμπλεξα. Γκάφα πρώτου μεγέθους και την ευθύνη πάνω μου παίρνω!
Συγνώμη λοιπόν, από τους ανθρώπους του ιστορικού ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ, ταπεινά ζητάω και τα καλύτερα στο νέο Διοικητικό του Συμβούλιο από την καρδιά μου εύχομαι! Ας μου επιτρέψουν επιπλέον να τους συγχαρώ, για τον προχωρημένο φεμινισμό τους, που, από τη σύνθεση του νέου ΔΣ , καθαρά αποδείχνεται. Δύο κυρίες στη Διοίκηση ενός Αθλητικού Ομίλου! Αυτό κι αν είναι νέο και ριζοσπαστικό! Όσο και ευοίωνο!!!!
Ίων. Θάρσυνος*
*γραφιάς της στήλης του Σαμιακού Βήματος ΘΑΡΣΗς Ο ΛΟΓΟς ΚΑΙ ΘΡΑΣΥς

Δεν υπάρχουν σχόλια: