- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Ο Γιώργος Τσολακάκης από τη Σάμο ο μοναδικός Έλληνας που τερμάτισε στον διεθνή υπερμαραθώνιο ορεινού τρεξίματος

Ο Γιώργος Τσολακάκης από τη Σάμο ήταν ο μοναδικός Έλληνας που τερμάτισε στον εξαντλητικό διεθνή υπερμαραθώνιο ορεινού τρεξίματος 115 km "Cappadocia Ultra Trail" στην Καππαδοκία της Μικράς Ασίας!
O Σαμιώτης αθλητής, μέλος του Ελληνικού, Ορειβατικού, Πεζοπορικού Συλλόγου Σάμου (Ε.Ο.Π.Σ.Σ), τερμάτισε μετά από 23:30 ώρες σκληρής προσπάθειας σε αγώνα με υψομετρική διαφορά 3.443 m το Σαββατοκύριακο 22-23 Οκτωβρίου!

Λίγο μετά τον τερματισμό δήλωσε στην προσωπική του σελίδα στο facebook:
"Θέλω να ευχαριστήσω την "ομαδάρα": τον coach Δημήτρη Θεοδωρακάκο για τη συνεργασία που ξεκινήσαμε και πάνε όλα "super". Επίσης να ευχαριστήσω τον φίλο μου Στέλιο Μανώλαρο για τη εμψύχωση και τις συμβουλές που μου έδωσε καθώς και τον αδερφό μου Στέλιο για τις σούπερ μπάρες που έφτιαξε και γέμιζα το στομάχι μέχρι τους επόμενους σταθμούς.
Το μετάλλιο είναι αφιερωμένο στη γυναίκα μου που στάθηκε με τις τόσες ώρες προπόνησης που έπρεπε να καλύψω, καθώς και στο πεθερό μου Γιώργο Κοντογιάννη που είναι στήριγμα σε ότι τρελό αποφασίσω αλλά δυστυχώς δε κατάφερε να έρθει να τρέξει κι εκείνος όπως είχαμε προγραμματίσει".
Ο Γιώργος Τσολακάκης κατετάγη συνολικά 107ος από τους 127 που τερμάτισαν και τους 236 που συμμετείχαν συνολικά στον αγώνα των 110 km.


(Πηγή http://1ki1newsvoreioaigaio.blogspot.gr/2016/10/blog-post_377.html)

Δεν υπάρχουν σχόλια: