- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Ευχαριστήριο Θοδωρή Μιχαλόπουλου

Μετά τη επιτυχημένη επέμβαση εξαιτίας του σοβαρού τραυματισμού του στο παιχνίδι Α.Ο. Σάμου-Α Ε Καρλόβασι στις 29/01/2017 ο ποδοσφαιριστής του ΑΟ Σάμου Θοδωρής Μιχαλόπουλος νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει όσους τον βοήθησαν.
Αναλυτικά το ευχαριστήριο 

Μετά το τέλος της περιπέτειας μου νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω την διοίκηση του ΑΟ Σάμου τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου για την βοήθεια , την στήριξη και τις ευχές τους, για ταχεία ανάρρωση.
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου που και αυτήν την φορά ήταν δίπλα μου.
Τέλος να ευχαριστήσω την ΑΕ Καρλοβάσου για το ενδιαφέρον και τις ευχές της, αλλά και όσους από τους συναθλητές μου που επικοινώνησαν μαζί μου για ευχές .
Με εκτίμηση
Θοδωρής Μιχαλόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια: